Bad Day 英文歌詞翻譯






Where is the moment when needed the most
You kick up the leaves and the magic is lost
They tell me your blue skies fade to grey
They tell me your passion's gone away And I don't need no carryin' on

當你最需要好運的時候它在哪裡? 你無耐地踢起了地上的落葉所有的魔力都消失了他們告訴我你蔚藍的天空漸漸變灰他們告訴我你熱情的抱負漸漸冷淡Hey 朋友! 我不想看到你就這樣半途而廢

*You stand in the line just ahead of the law
You're faking a smile with the coffee you go
You tell me your life's been way off line
You're falling to pieces everytime And I don't need no carryin' on

你站在危險沮喪的邊緣你帶著偽裝的笑容拿著咖啡​​從我面前走過你告訴我你的人生彷彿像電腦斷線般沒有了動力每一次你都跌的粉身碎骨Hey 朋友! 我不希望你就這樣放棄

Cause you had a bad day You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know You tell me don't lie *
You work at a smile and you go for a ride You had a bad day
The camera don't lie You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day You had a bad day

你只是一時地不順遂你只是剛好意志消沉你只是唱了一首悲傷的歌轉個身一切就雨過天晴你說你很茫然你告訴我別再偽裝了Hey 朋友! 那就帶著微笑兜兜風去吧你只是一時的低潮照相機拍出你的沮喪但這只是短暫的一切不順心都將消失不見你根本也不會去再乎它因為這只是一時的不順遂一切都會雨過天晴

Well you need a blue sky holiday
The point is they laugh at what you say And I don't need no carryin' on

朋友你只需要一個充滿藍天的假期不用去管身邊的人說什麼不用去管身邊的人如何嘲笑Hey 朋友! 我希望看見你努力堅持下去

(Oh.. Holiday. .) Oh~ 一個美好的假期

Sometimes the system goes on the brink And the whole thing turns out wrong
You might not make it back and you know *That you could be well oh that strong
And I'm not wrong

人生難免會遇到許多瓶頸你總會遇到一些的是是非非你無法去挽救但你可以堅強的去扭轉頹勢Hey 朋友! 我說的沒錯吧!!

So where is the passion when you need it the most
Oh you and I You kick up the leaves and the magic is lost

當你我需要熱情的時候它在哪裡你無耐地踢散那一地的落葉時所有的好運瞬間消失

Cause you had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie *You work at a smile and you go for a ride

你只是一時地不順遂你只是剛好意志消沉你只是唱了一首悲傷的歌轉個身一切就雨過天晴你說你很茫然你告訴我別再偽裝了Hey 朋友! 那就帶著微笑兜兜風去吧

You had a bad day You've seen what you like And how does it feel for one more time You had a bad day You had a bad day

你只是一時地低潮你會看見你所想要的如果再次遇到困難你將會有勇氣去挑戰

Had a bad day Had a bad day
因為這只是一時的不順遂一切都將雨過天晴

留言

這個網誌中的熱門文章

書到用時方恨少...高中試題

中英對照讀新聞

英文履歷撰寫及英語面試技巧

Nobody 英文歌詞

百家爭鳴的中文輸入法

Chinese 為甚麼要用ese?

網路用語 英文縮寫篇

郭語錄-逆境篇